Zenedoboz

Képek

Deviant Art

2008.01.29. 12:12 Orwen

A legjobb játék

Ha multimilliárdos lennék a következő típusú játékot készítettném el a játékfejlesztőkkel:

Akció RPG, és alapeleme a co-operatív mód.

A játék szorija Borderlands-éhez és Mad Max-éhez lenne hasonlatos, lenne egy hatalmas sivatag, ahol csak egy város áll még hatalmas betonfalak árnyékában, itt kezdenének a karakterek a karaktergenerálás után.

Maga a karaktergenerálás pontosztogatásos lenne, az elosztott pontok nagyjából befolyásolnák a karakter kinézetét, pl több pontot rakva az erőre testesebb lenne a karakter. Csak ember faj lenne, és nem lennének kasztok, csak skillek, amiket összeválogatsz.

A képzettségfejlődés úgy történne, hogy használod őket + szintlépésnél kapsz pontokat amivel szintén lehetne növelni ezeket.

A poszt-apokaliptikus világban mindennek nagy ára lenne, tehát a karakterek portyátzásból, questet teljesítéséből szereznék a pénzt, pl legyilkolt banditák fegyvereit, járműveit lehetne eladni a feketepiacon, hogy abból a karakterek saját lakást vehessenek, esetleg parkolóval, védelmi berendezésekkel, vagy vehessenek jobb homokfutót, tuningolhassák, jobb páncélzattal, fegyverállványokkal, stb.

A karaktereknek lenne egy inventoryjuk, tehát nem cipelhet senki sem tonnányi felszerelést, de azért a járműveknek is lenne egy kisebb láda, amibe pakolhatnak még.

Fontos újítás lenne a járművezetéshez, hogy kormányt és pedált is lehetne használni a nagyobb élmény miatt. Amíg egy ember vezet a többiek a járműre szerelt fegyverállványokból tüzelhetnek, vagy saját fegyvereikkel is.

A lényeg a csapatjátékon lenne.

Lennének modifikálható fegyverek: pl távcső, hangtompító, plusz markolat, stb, de ezek ritkák lennének. Ahogy ritkák lennének a kevlár mellények is, amelyeket javítani kellene, ahogy a járműveket is. A járművek alapvetően könnyen sérülékenyek lennének, így ha pl a játékosoknak be kellene cserkészni egy bandita kocsit akkor óvatosan kellene lekapni a tulajdonosait, nehogy megsérüljön, vagy totálkáros legyen a jármű.

A képzettségek tekintetében érezhető lenne, hogy hanyadik  szintű az adott skillben a használó. Pl fegyvereknél alacsony szinten lassú lenne a fegyver, nagy lenne a visszarúgása, végül magas skill értékkel akár meg is szünhetne a visszarúgás, pontos lövéseket adhatnánk le.

A játék célja még nem tisztázott, az elején mindenképp arra menne ki, hogy szerezzenek egy jó lakást, jó kocsikat, jó páncélt, feltuningolt fegyvereket, és lőszert.

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://orwen.blog.hu/api/trackback/id/tr62316153

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása