Zenedoboz

Képek

Deviant Art

2008.02.16. 19:34 Orwen

Pottert olvasva, Morrowinddel tolva...

Ahem... végülis úgyalakult, hogy meg tudtam szerezni a Potter utolsó részét. Ma kezdtem el olvasgatni, még jócskán az elején tartok, de nem túlzottan akciódús, (eddig) szal nem fogom elsietni a dolgot.

Meg vettem elemet a lézerbe, szóval most ez egy jó alap.

Toltam kicsit a Morrowindet. Már kb 30. szintű a karakter, rájöttem, hogy ez a kedvencem. Nem kell ide tank karakter... a legjobb a jó öreg tolvaj.
Fogod, összelopod az alap keretet, aztán fejlesztheted mint állat. Amit meg főleg szeretek ebben a kaszt-típusban az az, hogy igazán játékos barát. A legtöbb skillje a gyorsasságot, és a mozgékonyságot növeli, emiatt már kb 90-es mindkettő, + ugye fejlesztem az atlétikát, és a futást, szóval tényleg pörgős a játék. Nem tart egy évig míg elkocogsz A-ból B-be. A temérdek pénz pedig arra ösztönöz, hogy utazgassak. A Mage Guild segítségével, vagy Iszapjárón. Most épp a mesterlövészet fejlesztése van soron, de utána a varázslatokban akarok továbbjutni. Felhúzom a helyreállítást, és a támadóvarázslatokat is. Oszt csá!

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://orwen.blog.hu/api/trackback/id/tr45341937

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása