Zenedoboz

Képek

Deviant Art

2008.02.17. 15:34 LordArthas

Film - Equipment and Weapons

Nah agyaltam a felszerelésen, és ad 1 jó lenne tudni milyen fegyók vannak és mennyi.
Amit tudok hogy van;
Pepe: mp5?, AK47, Walther P990, uzi?, meg talán még 1-2 pisztoly.
Tücsi: mp5, Ak47, Beretta (1-2??), meg még pát fegyó talán.
Saly: átalakított AK107-es (sniper), Tokarev, 1911-es Colt.
Bus: Ak47, Desert Eagle, meg talán még valami.

Viszont gondolkoztam, és ha enny az összes cucc az gázos, mert a terroroknak mennek az AK-k, meg az uzik...
na mind1 leírom mi az amire kb gondoltam, hogy lehetne venni, ha van párezer forintunk, kimegyünk egy piacra ott biztos kapni...

Szal Hell Brigade felszerelés:

Leader: M16A2/G36/M4A1+MP5 vagy Walther P990/Beretta/Desert Eagle/Colt
Assault: M16A2/G36 + Walther P990/Beretta/Desert Eagle/Colt
Medic: MP5 vagy Gauge shotgun+Beretta/Walther P990/Colt

Sniper: modified AK107/valami sniper amit veszünk + Mp5 vagy pisztoly.

a zsoldosoknak mindenképp a 2-3 AK-t adnám, a maradék pisztolyokkal.

nekem ez a véleményem, szerintem rohampuskák/shoti/smg amit veszel darabja 3-5 ezer
a pisztoly kb 2-3 ezer ha kell.

én ezen agyaltam

valamint a hell brigade-nek fekete naci, póló, sötét bakancs meg valami mellény, ilyesmi.

5 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://orwen.blog.hu/api/trackback/id/tr44342820

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Orwen · http://orwen.atw.hu/ 2008.02.17. 16:34:14

Hmm örülök, hogy írtál! :)
Jónak tűnik, majd össze kéne egyeztetni egy időpontot, hogy kiugorjunk valami ilyesféle piacra.
Plusz terroroknak mehet még Uzi, mert van egy nekem.

LordArthas 2008.02.18. 06:51:36

igen a terroroknak megy a "hulladék" de a kommandosznak kellene valami nagyjából egyforma...a snipernek mehet az én sniperem, az oldalfegyver meg majdnem mind1, sokszor hagyják hogy válogasson az arc, hogyha van lehetőség választani, és nem katonai alakulat, tehát ha egy rendőrségi, vagy nemhivatalos alakulatról van szó akkor semmi gond nincs azzal hogy nem egyformák az oldalfegyverek...viszont a két assaultnak legyen legallább egy m16-osa, vagy ilyesmi....

LordArthas 2008.02.18. 06:52:27

jaj mégvalami....ha van habszivacs akkor át lehet designelni a sniperem olyasmire mint ami a bf2142-ben van az eus reconnak

Orwen · http://orwen.atw.hu/ 2008.02.18. 09:58:36

Szem a habszivacs dolog megoldható. :)

LordArthas 2008.02.18. 13:55:39

nah az zsír, kb egy 40 centis darab kell
süti beállítások módosítása